ram

Gmax a 3Ds max

Ross
avatar
člen
Vloženo dne 30.3. 12:07
Libí se mi ty tvé praktické věci smajlík Až bude chuť na Trauinz, určitě to využiju. Díky moc smajlík
RadekX
avatar
VIP
Vloženo dne 24.3. 19:41
Na začátačníka to vůbec není špatné smajlík hodně štěstí v dalších pracích! smajlík
lukasiino021
avatar
člen
Vloženo dne 23.3. 19:13
Tak jsem začal taky stavět v Gmax. odkaz
přiložený obrázek

na mých stránkách je i download. A prosím berte v potaz, že jsem začátečník.
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 15.12. 17:19
Luxus dík vám všem konečně se mi to podařilo, pro vás zkušené lehká věc pro mne těžký oříšek. Všem děkuju, konečně je to za mnou. smajlík
Pebrach
avatar
administrator
Vloženo dne 14.12. 18:18
jpg sice funguje, ale je to komprimovaný obrázek, čili pro programové jádro hry zatěžující. Nejoptimálnější texturou pro trainz (a nejen pro trainz, podstatě pro všechny 3D aplikace) je formát targa (tga), který přímo pro tyto účely stavěn. Jen je třeba si dát pozor na typ tga souboru, existují verze o různých bitech. Mám pocit, že trainz bere pouze 32bitový formát tga, ale z hlavy si nejsem jistý - to pak způsobuje problém nefunkčních textur. Zaručeně pak funguje formát textur bmp, takže doporučuji ze začátku pracovat s bmp formátem a na tga přejít až na konečných pracech na modelu.

Ještě bych doplnil, že větší textury jak 2048x2048 trainz brát nemusí.
kukubaku
avatar
VIP
Vloženo dne 14.12. 17:36
Textury můžeš mít i ve formátu jpg a bmp, ale musí mít rozměry v násobku 2, takže např 1024x1024, 512x512 ale i 512x1024, 256x1024...
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 14.12. 16:59
už jsem měl ten objekt v trainz ale nešli mi textury a u stahovanych sem vyděl že mají textury v souboru tga přes se ten typ souboru dá udělat nebo v čem bych mohl mít chybu (ohledně té textury) díky za rady díky kterým mi to šlo dát alespoň do trainz
Pebrach
avatar
administrator
Vloženo dne 14.12. 16:00
Tak kuid je podstatě unikátní číslo objektu, to si určíš ty sám. Kuid číslo se skládá ze dvou částí, tzv. user ID, které ti je přiděleno po registraci na auranu, a pak druhé číslo, které se určíš, jak chceš. Já mám třeba user ID 416329, takže moje součásti mají kuid:416329:xxxxxx. Pokud chceš vložit do trainz 2004 nějakou součást, je třeba si ve složce AuranTRS2004WorldCustom vytvořit novou složku, která se bude jmenovat "kuid yyyyyy xxxxxx" (bez uvozovek, y je userID, x je libovolné číslo). Do této složky pak vložit všechny součásti modelu; tj. textury modelu, všechny soubory, které ti vyplivne trainz asset creation studio po exportu, a samozřejmě soubor config.txt. To by mělo být vše. Pokud jsi udělal všechny tyto kroky správně, pak bude model normálně funkční ve hře.
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 14.12. 15:20
teď jsem se koukal když vytvořím složku do té složky custom kterou sem přehlídl ale nakonec jí tam mám tak se mi nezobrazí v dispečerovi když chci přidat součást. já nevim kam jinam bych to měl dávat nevim jak vytvořit kuid ani jak to vložit do trs mě to prostě vůbec nejde to tam nějak vložit
UltraM
avatar
VIP
Vloženo dne 14.12. 15:06
musim mit plugin pres kterej se to da delat, jednoduse receno -> odkaz -> Trainz Content Creation Pack
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 14.12. 14:58
a jak mám ten objekt natexturovaný exportovat do trs2004?

UltraM
avatar
VIP
Vloženo dne 14.12. 13:55
jestli mas 2004, tak ta slozka "custom" by tam byt mela
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 14.12. 12:10
to bylo i na stránce akorát že já tam tu složku nemám mám jí teda vytvořit nebo ne?
chroustek
avatar
VIP
Vloženo dne 13.12. 21:21
Jacicici: Musíš mít na objektu textury (ne jen ty co vytvoří gmax) pak otexturovanou věc vyexportovat pomocí pluningu do složky, kde máš config + textury. Pokud chceš vytvořit cdp tak tuhle složku umístní do složky v TRS *:/TRS2004/World/Custom spusť dispečera a to pak můžeš exportovat rovnou do TRS.
PS. Pozor na rozměry v gmaxu smajlík

nový ulzana
avatar
člen
Vloženo dne 13.12. 19:52
Hraj TRS 2006 a hraj Trainz classic nebo TS-2009 a vždy něco nepůjde hold takovej je život.
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 13.12. 17:19
teď sem si projížděl forum a zjistil sem že to tímto způsobem dělá ultram tak jestli by mi neporadil díky
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 13.12. 16:47
prosím vás o radu nikde sem to tam nevyčetl jak vložit hotový objekt do trs2004, ten objekt je normální plane a myslím že sem tu u někoho viděl jak na tom stavěl. Má to tam přesně napsaný ale některé složky hry trainz v počítači vůbec nemám a nevím jak se vytvořené věci exportují z gmax do trs. díky za odpověď smajlík
MarekMHD
avatar
člen
Vloženo dne 12.12. 18:52
No v podstae áno, len sa človek musí aj ten jazyk naučiť aby vedel komunikovať smajlík smajlík smajlík
UltraM
avatar
VIP
Vloženo dne 12.12. 17:13
proc, to jde samo... automaticky smajlík
Pebrach
avatar
administrator
Vloženo dne 12.12. 14:45
Tak z kontextu se dá vyčíst ledaco... Spíš mi přijde trochu ostuda, aby někteří slovenští kolegové byli nuceni psát česky na trainzportálech.
jacici
avatar
člen
Vloženo dne 12.12. 14:27
slovenský text snad ještě přečtu smajlík
UltraM
avatar
VIP
Vloženo dne 11.12. 23:22
jo jo, zahadna svacinka smajlík
Jakub
avatar
VIP
Vloženo dne 11.12. 23:15
Tak ne že by to byl takový problém slovenštinu pochopit, ale vybrané výrazy (například takový olovrant) jsou tedy pro mě vždy při prvním setkání dost velkou záhadou.
Pebrach
avatar
administrator
Vloženo dne 11.12. 23:06
Ty by ses divil, kolik ostud v česku nerozumí slovensky smajlík
UltraM
avatar
VIP
Vloženo dne 11.12. 21:50
to je otazka... kdo by neumel slovensky smajlík
trainzjohny
avatar
administrator
Vloženo dne 11.12. 21:35
http://trainz.dino.sk/sk/tutorial.html a slovensky umíš smajlík ?
Jacici
avatar
člen
Vloženo dne 11.12. 21:04
potřebuju se zeptat, nejsem moc na angličtinu a začínám gmax a proto bych se zeptal co všechno potřebuji pro vložení modelu (objektu) do hry trs2004 a kde to sehnat a také když mám model jak na něj dát textury? díky za odpověď smajlík
Chroustek
avatar
VIP
Vloženo dne 24.9. 10:09
Gmax - odkaz
pluning pro export do TRS odkaz
Vše je zdarma! Je jen potřeba bezplatá registrace.
lingea
avatar
člen
Vloženo dne 20.9. 22:02
Hledej pomocí GOOGLU
stlouki
avatar
člen
Vloženo dne 20.9. 21:23
kde muzu stahnou ten program prosim
Pebrach
avatar
administrator
Vloženo dne 7.9. 20:17
Zde můžete diskutovat o programu 3Ds max a gmax.
Pro vložení příspěvku musíš být přihlášen!
ram
ram
Nick
Heslo
ram
ram

Shoutbox

Pro vložení zprávy se musíš přihlásit!
27.5. 21:26 sexsefil84

Choj kluci nemáte náhodou nekdo pantograph od původní T3 pant a polopant nemúůžu nikde sehnat a kvuli tomu mi nejdou některé tramvaje prosím

26.5. 14:54 T-majk

Pěkné , pěkné smajlík

19.5. 23:09 pebrach

Ahoj, mám pocit, že některé věci se přesunuly na trainz.cz. Řekl jsem si, že tu zase zapnu download. Web už nemá takovou návštěvnost, aby downloadem vyčerpal traffic, tak snad to bude ok.

11.3. 19:35 Libor

Čus bando, o pár let starší a usedlejší, jsem se chtěl vrátit k TRSku, ale zjišťuju, že většina webů už neexistuje. Dají se někde splašit kuidy z trainz.pedro a motion?

9.6. 15:55 honzyf

Proboha, kolik let jsem tu nebyl?

17.11. 20:35 skunk

ahoj,planujem,sa to,uz dlho opytat,ale robite niekto veci aj na zakazky,odmena ista,mail:ascendancy@centrum.cz,vopred dik,za odozvu

5.11. 19:03 Ross

Moje tramvajová mapa je ve výstavbě. Je jen na jednom panelu :)

ram

Aktualizace

24.6. 21:45 Změněn vzhled patičky webu.
21.11. 20:36 Aktualizace galerie-naprogramoval jsem komentáře k obrázkům.
29.8. 13:56 Byl aktualizován mailer.
7.8. 11:29 Opraveny chyby v downloadu
8.7. 11:51 Byl zahájen provoz sekce Download.
17.6. 12:57 Na webu jsou nově v provozu archívy.
31.5. 22:16 Návštěvnost stoupá, děkujeme za přízeň!
Design and coding by Pebrach
Všechny soubory, obrázky, texty a jiné součásti webu podléhají autorským právům.
free counters