Ulzana, já už nevím jak slušně ti napsat, že když už chceš kritizovat model (kritika znamená kladné i negativní názory a obsahuje rady jak dotyčnou věc opravit...) tak musíš mít informace. To že prezentuji i model jiného místa určení než Česko/Česko-Slovenská federativní republika/Německo ti mělo být jasné už u názvu tramvaje, které je T5C5... A jak je všeobecnéě, i zběžně informovaným známo, jezdí jen a pouze v Maďarském hlavním městě Budapešti. Jezdí tam již od roku 1980, v takovémto prezentovaném provedení, jaký můžeš vidět na screenu nad touto diskuzí. Jedinou obměnou snad je, že již několik kusů je vybaveno informačními panely podobným našim BUSE panelům, plenty a bedýnak, mezi nimi skrytá, jsou bílé až našedivělé barvy. A ať jsem hledal jak jsem hledal, nedohledal jsem se T5C5kty, která by měla atypycky natřenej Pant na žluto. A jestli tady chceš říkat něco o historickém vozidle tak dopředu můžu zodpovědět i tuto otázku. Všechny T6C5 měly červený pantograf... pokud někde najdeš pantograf jehož barva se pohybuje až k růžovu tak věz, že všechny barvy se pod vlivem slunečního záření takzvaně "vyšisovávájí".
A proto, že nechci potlačovat tvůj svobodný názor, mohl bych se tě optat na odkaz obrázku, kde bych mohl vidět žlutou kladku tramvaje?
A mimovhodem hist. vozy :
odkazto byla Praha
odkaz To je Plzeň
odkazTo je Plzeň
odkaz. Ať koukám jak koukám, tak si muzea/dopravní podniky dělají co chtějí a oproti "normám" prostě barvý pantografy na červeno!... Mohl bych se tedy otázat na přesný text, nebo aspoň jeho parafrázy, kde se píše o normách zbarvení pantografů?